Известие

Collapse
No announcement yet.

Ниски обороти 145 1.4 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ниски обороти 145 1.4 TS

    Здравейте колеги,

    от известно време (след посещение на сервиз, за който вече съм си изказал мнението) като запаля колата и държи ниски обороти (около 500-600). Като поработи колата известно време преминава на друго- играят оборотите между 500-1000 и след още известно време се стабилизират на нормално положение вече.

    Преди това се оправяше като позагрее колата, но напоследък като че ли става по-трудно (снимката). Също като подам (и задържа, същото) газ и после пусна, оборотите падат до 500 и колата се бори да не угасне...

    Много бих се радвал на някакви идеи, понеже много ме дразни това.. Благодаря!

    P.S. Колата е обслужена- ремъци (+ пистов), ролки, масло, филтри, дебитомер, ламбда, свещи са сменени.
    Last edited by vesko_aleksandrov; d.m.y г., 09:50.
    Alfa Romeo 145 1.4 TS 2000

  • #2
    Гледам, че няма желаещи да отговорят. Аз също не мога да ти дам категоричен отговор, но за да не държи обороти този мотор, има няколко причини: 1 - скъсан/спукан въздуховод някъде след дебитомера (влиза неотчетен въздух и компютъра обърква сместа), 2 - това е двигател CF2 или CF3 - може би трябва да се прави адаптация на мпх, нуждата от която възниква обикновено след почистване на дроселовата клапа, но не само.. 3 - свещи или кабели - мотора си е капризен откъм свещи ... и - трябва да се попроверят и елиминират причините, дали самостоятелно или с чужда помощ - както ти е по-удобно. При мен подобни ефекти имаше при запушена цедка на горивната помпа. Ако имаш газова уредба, може и от това да е.
    Last edited by serafim; d.m.y г., 20:30.
    sigpic
    Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

    Comment


    • #3
      Газова няма, свещите са нови NGK, кабелите не са сменяни, моторчето е почиствано, но след това е направена диагностика и имаше грешка на ламбдата и я сменихме.

      ПП. ако е от спукан въздуховод не ми изглежда логично да се оправя като позагрее колата и като се подвижи малко, но пък и не претендирам, че разбирам

      Ще огледам, може нещо да ми хване окото ако има Благодаря
      Alfa Romeo 145 1.4 TS 2000

      Comment


      • #4
        Един по добър съвет отиваш направо във някои от форумните сервизи.
        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
          Един по добър съвет отиваш направо във някои от форумните сервизи.
          Принципно най-правилния съвет (от който самия аз се ръководя последните години), но реших, че колегата и сам ще се сети за това решение.
          sigpic
          Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

          Comment


          • #6
            Отидох в един от форумните, в резултат на което колата е в това състояние сега благодарение на тях (определено не искам да кажа нищо за нито един от другите, а за тези съм си изказал мнението). Бихте ли препоръчали от кои сте най-доволни лично вие, било то и на лично, понеже за всички има г/д еднакви мнения във форума?
            Alfa Romeo 145 1.4 TS 2000

            Comment


            • #7
              Колега помисли и кажи какво точно са правили по колата преди да се преебе,понеже казваш след посещението на сервиз е станало,ако е ангренажен ремък иди пак някъде кадето отбират да ти го проверят как е зацепен,па дали сервиза е форумен или не няма значение,важното е да имат пети ,и часовник,за да проверят ремъка.
              155 2.0 16v МY95 Sport

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                Колега помисли и кажи какво точно са правили по колата преди да се преебе,понеже казваш след посещението на сервиз е станало,ако е ангренажен ремък иди пак някъде кадето отбират да ти го проверят как е зацепен,па дали сервиза е форумен или не няма значение,важното е да имат пети ,и часовник,за да проверят ремъка.
                Съжалявам, обаче не ми се пише всичко наново, като това са мои наблюдения, единственото което ме питаха дали да ми сменят беше пистовия ремък, абсолютно нищо друго (освен нов дебитомер за 520лв, който отказах). Ако имаш желание, прочети тук http://clubalfaromeo.com/forum/showp...0&postcount=53

                Преди да отида в сервиза единственото оплакване беше, че като е студена и натискам съединителя да кача на по-горна/долна тн скорост, колата гаснеше. Сега пак си го има, но и другите неща- в резултат на което ми се наложиха 1000000 неща да сменям и купувам заради тях
                Alfa Romeo 145 1.4 TS 2000

                Comment


                • #9
                  При мен прави същия номер, но само на газ и то докато е студена. Спирам някъде на светофар, да речем 300 метра, след първо запалване за деня, натискам спирачка съвсем нормално, оборотите падат до 500-600 и в 30% от случаите гасне. На бензин няма подобен проблем, затова все си мисля, че е от газовата, ама като чета тук, май не е това проблема. Съжалявам, не знам какво е на моята, за да дам някакъв съвет.

                  Comment


                  • #10
                    Колега Сеiestriai. Провери си маркуча за сервото и менбраната му за пробиви.

                    Comment


                    • #11
                      Днес майстора каза няколко неща:

                      1. Стъпковото моторче било чисто и според него работещо
                      2. Свещите били оцапани, явно много богата смес
                      3. Нямало проблем по кабелите
                      4. Имал проблеми като се опитвал да прочете ламбда сондата на диагностика- получавал неясен сигнал.

                      Каза, че утре ще гледа бобини и като краен вариант ЕКУ-то.. Възможно ли да е от ЕКУ? Някакви идеи (може и друго, ако тези симптоми говорят на някой нещо)...
                      Alfa Romeo 145 1.4 TS 2000

                      Comment


                      • #12
                        * не че разбирам, но проверката висша форма на доверие
                        Проверете и дебитомера. Принципно той също клати обороти и придърпва като дадеш газ,когато не работи .. прави и детонации или заглъхване.
                        Alfa 159 1.9 16V JTDm Lusso (150)08'; EX Alfa 145 1.6 TS

                        Comment


                        • #13
                          Дълбоко ме съмнява да е от ЕКУ-то. Върни се при дебитомера и ламбда сондата. Няма да е лошо да пробваш и с друг дебитомер дали няма да изчезне проблема.
                          Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
                          Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

                          Comment


                          • #14
                            Колата преди беше с Bosch 0 280 218 001, а сега е с Bosch 0 280 218 119 (втора ръка). Уж са заменими.. Четох, че уж правел по-богата смес и колата ставала "по-жива", обаче все още нямам представа защо гасне при натискане на съединителя като е студена..
                            Alfa Romeo 145 1.4 TS 2000

                            Comment


                            • #15
                              Да се "похваля" какво разбрах днес- каруцарите от Ванто са ми подменили оригиналното стъпково моторче и са ми сложили някакво счупено!!! Майстора каза, че ще се опита да го залепи и да пробва дали ще бъде по-добре, но това ще стане само за теста, след това трябва да купувам (Бяха ми откраднали и оригиналния дебитомер и сложили такъв от Астра 2.0 дизел!!)

                              Та оттук и въпроса- можете ли да ми препоръчате я някакъв сайт, я нещо друго, откъдето мога да купя такова МПХ (ново/употребявано)?
                              Alfa Romeo 145 1.4 TS 2000

                              Comment

                              Working...
                              X